Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep tot recall in Drenthe!

  • Bartje de webmaster

    Drenthenaren

    Wat in Californië is gebeurd moet in Drenthe ook gebeuren: een recall, een herverkiezing.

    De huidige gouverneur….eh…uh….commissaris van de koningin doet z'n werk niet goed, het is bedroevend van welk laag niveau dit figuur is, hier geparachuteerd vanuit de landelijke politiek en voorts niets zinnigers naar voren weten te brengen dan holle one-liners die gespeend zijn van elke vorm van inhoud en diepgang.

    Het lag al zowat vanaf het begin zwaar op m'n maag die commissaris en wat er in Californië is gebeurd heeft mij de laatste zetje gegeven om ook in Drenthe op te roepen tot een recall.

    Ik weet ook al een goede kandidaat, ikzelf.

    Bij wijze van spreken ophooggekomen uit het Drenthse veen begrijp ik als geen ander wat er reilt en zeilt bij de Drenthenaar.

    Ook heb ik bestuurlijke ervaring opgedaan wat dus een pluspunt is.

    En bovenal, ik heb een compassie met Drenthe waar men in andere provincies verschrikkelijk jaloers op is.

    Daarom mij als nieuwe commissaris.

    Dit is vanaf 2006 mogelijk dankzij de nieuwe wet die minister de Graaf aan het maken is; men mag dan zijn eigen burgemeester of commissaris gaan kiezen.

    Hierbij stel ik mijzelf dus officieel kandidaat voor het commissarischap van Drenthe voor de verkiezingen van 2006.

    Hoogachtend

    Bartje, uw webmaster

  • Relus ter B.

    Wattttttt???!!!!

    Hoe kom je erbij zulk soort flauwekul over mij te verkopen Bartje??

    Ik kan er met m'n verstand niet bij dat iemand zulke onzin uitkraamt!

    Wat voor bestuurlijke ervaring bedoel je eigenlijk?

    Relus ter B.

  • Bartje de webmaster

    Relus.

    Mag ik zelf uitmaken wat ik doe, ja?

    Bestuurlijke ervaring heb ik opgedaan met het beheer van dit prikbord.

    Lees maar eens een stel berichten en dan snap je dat dit geen sinecure is.

    Hoogachtend

    Bartje, de webmaster

  • Relus ter B.

    Ben je nou helemaal van de @!#$ ger.kt?!!??!!

    “Bestuurlijke ervaring” doordat je een prikbord loopt te runnen?!

    Dit is toch te dwaas voor woorden, man je bent compleet @!#$ !!!

    Je zou me eens moeten zien, ik loop helemaal rood aan!!

    Dit kan toch niet waar zijn mensen, is Nederland, is Drenthe zo ver afgedwaald dat de eerste de beste jojo commissaris van de koningin in Drenthe kan worden?

    Stelt deze functie dan nog maar zo weinig voor?

    Ik kan er met m'n verstand niet bij…… :o

    Relus ter B.

  • Bartje de webmaster

    Relus: rielèks mèn!

    Arnold Schwarzenegger die nou is gekozen tot gouverneur van Californië had ook bijna geen bestuurlijke ervaring, speelde de hoofdrol in allerlei oppervlakkige geweldsfilms, heeft een campagne van lik-m'n-versje gevoerd maar is wel gekozen!

    Dus als hij het kan kan ik het zeker!!

    Zeg nou zelf: een prikbord besturen is toch wel iets ingewikkelder dan meespelen in B-films en voorzitter zijn van de bodybuildervereniging (of hoe heet die club eigenlijk?)?

    Daarom Bartje for commissaris!

    Bartje, de webmaster

  • Relus ter B.

    Hmmm…..als je het zo brengt, ja daar kan ik niet goed tegenop, daar heb je een p'nt.

    Tsja….ik denk er nog eens over na, je hoort nog wel van me.

    Goe'nnacht.

  • Bartje de webmaster

    Daar hou ik je dan aan Relus!

    Ook goe'nnacht

    Hoogachtend

    Bartje, de webmaster

    "Schoomisters, commissaris'n en klarken

    bint te lui om te warken,

    maor is 't tied van eten

    dan bint ze 't eerst gezeten."