Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht

  • gaby

    HOi ik ben voor een geschiedenis opdracht bezig met het zoekenvan een paar foto`s van oude huizen in smilde

    waar kan ik dat soort foto`s vinden????? gaat vooral om de foto`s aan de vaart/kanaal

  • Flip Fygelstein

    Het is vakantie!!!!!

  • Smildeger

    Ik zou zeggen ga eens aan bij de Bieb in Smilde of breng een bezoekje aan het gemeentehuis in Beilen (gemeente Midden Drenthe)

    Of Ga naar de Driemaster / Beurtschip (senioren woningen). Die oude mensen hebben altijd wel foto's van vroeger

  • Bartje

    Gaby,

    waarom neem je die foto's niet zelf? Drenthe staat niet voor niets bekend als de provincie waar de tijd heeft stilgestaan, onze provincie staat letterlijk propvol oude huizen.

    Pak de trein, bus of auto (of de fiets want dat kan natuurlijk ook, is zelfs aan te raden want onze provincie is nog niet zo berekend op nieuwerwetse voertuigen) en spurt naar Smilde en neem lukraak wat foto's van willekeurig wat huizen: altijd prijs!

    Doen en dan heb jij een mooie collectie van oude, vervallen Drenthse huizen in je bezit.

    kiek ze!

    Bartje

  • gaby

    het gaat erom dat ik de oude foto van hoe het vroger was, smilde is veel verandert en het huis waarvan ik een foto wil is ook verandert

    hoe het er nu uit ziet heb ik al

  • esti

    Misschien kan je gaan zoeken bij www.drentsfotoarchief.nl

    het is net uit op internet. Daar kan je ook op straatnamen zoeken.

    Veel succes nog met het zoeken naar de foto's

    Groet esti

    gaby schreef:

    >

    > het gaat erom dat ik de oude foto van hoe het vroger was,

    > smilde is veel verandert en het huis waarvan ik een foto wil

    > is ook verandert

    >

    > hoe het er nu uit ziet heb ik al

  • Bartje

    Gaby niet zomaar zegt men dat in Drenthe de tijd stilstaat.

    Neem daarom gerust een foto van nu.