Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boeren

  • harry van de ham

    ik heb weleens gehoord dat in drenthe alleen maar boeren wonen klopt dat

    of is dat niet waar maar 1 ding ze praten er wel boers

    hoogachtend harry

  • truus assenaer

    harry je hebt hartstikke gelijk, het zijn alleen maar ‘boeren’ daar in drenthe , ik kan er sinds kort over meepraten…..

    als je ziet hoe grof ik bejegend word , zoals die aad van der laan doet , dat wil je niet weten harry.

  • harry van de ham

    ja truus je hebt groot gelijk die aad van der laan is de grootste klootzak op aarde

    om jou zwart te maken en truus woon jij in het westen van het land

    vriendelijke groet harry

  • siep

    neejoh ik weet neit wat u denkt maar dat kan neit want ik heb er zelf famili wonen en dat zijn geen boeren dus jah dit was mijn antwoord groeten de hoog geachte siep

  • aad van der laan

    he siep staan de koeien op stal volgens my kom jij uit een boerenfamile

    aan je boerentekst af te lezen dus siep blijf waar je bent en wordt het tijd om te hooien het gras is veel te lang

    gr aad

  • siep

    hey aad volgens mijn begrijpen wij elkaar verkeerd en niet zo bijdehand tegen de echte siep, want het blijkt namelijk dat 1 of andere loser met mijn naam antwoord aan het geven is. ik wil dus tegen de andere ‘siep’ zeggen; verzin zelf een naam als je dat al kan en geef normale antwoorden

  • Harry Turtle

    siep ik vind dat siep gewoon siep moet zijn en niet siep. Die ene siep begrijpt toch wel dat die andere siep niet zit te wachten op een andere siep echter aan de andere kant is siep wel een echte siep en niet zo'n namaak siep dan zit je met gebakken peren en jullie kunnen altijd nog veranderen in ciep met een c op syp met een y etc.

    gr. harry

  • ciep

    he siep je bent gewoon een boer want je praatboers hebt alleen verstand van koeien je gedraagt je als een boer loop op klompen je bent nog lelijk ook

    maar wie van de sieps praat nu de waarheid wie het weet mag het zeggen

    gr ciep

  • Toon

    Wat een stom gelul allemaal

  • ciep

    wat een dom antwoord toon als je niks zinnig te vertellen heb hou dan je mond dicht