Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gastvrij drente?

  • truus assenaer

    plaats ik een onschuldige vraag, wat drente nou eigenlijk is, waar het ligt……krijg je ontzettend onhebbelijke antwoorden.

    is dit normaal in drente?

    en is het dan echt waar dat er mensen zijn die in dit bereongezellige oord (want daar begint het wel op te lijken als ik die reakties van die drenten lees) op vakantie willen? brrrrrrrrr!

  • aad van der laan

    truus blijf lekker waar je zit en verroer je niet ik hoop jou ook nooit tegen te komen

    want zulke mensen kunnen beter niet in drenthe komen die zo ongezellig zijn

    dus 1 tip voor truus stel de volgende keer een normale vraag

    en je moet ook geen vooroordeel hebben over drenthenaren punt uit

    gr aad van der laan

  • Webmaster

    Aad van der Laan

    Truus stelde een normale vraag maar jij vond het nodig haar te bruskeren door haar met het achtereind van een koe te vergelijken.

    Dat is een hele slechte pr voor Drenthe Aad!

    Dus zowel omdat je Truus hebt beledigd en omdat je Drenthe in een negatief daglicht hebt gesteld vraag ik je voor de tweede keer je excuses aan Truus aan te bieden.

    Gegroet

    Webmaster Drentse-cultuurprikbord

  • siep

    je begint al slecht; truus stelde een normale vraag dat is niet normaal dat is stom en ik ben het helemaal met aad eens, want aad is cool. ik vind dat ze zelf der excuses maar moet aanbieden vanwege die domme vraag

    gr siep

  • aad van der laan

    he siep met jou valt te praten jij snap het teminste dat ik nooit van ze leven mijn

    excus zal aanbieden he siep your the man

    gr aad

  • herman van der laan

    Sorry, zijn was even zichzelf. Dat heeft mijn broer wel vaker, maar later ziet hij dan weer in dat hij verder moet met deze mensen op de wereld. Nogmaals zijn excuses truus. Misschien ligt je IQ gewoon wat lager of je hebt niet opgelet op school. Dan moet hij niet gaan reageren alsof iedereen zijn gem. IQ van 146 heeft! Hij was even vergeten dat er domme mensen rond liepen op de aardbol. Maar wat is dom eigenlijk? IQ testen moet je toch ook met een korreltje zout nemen. Sociaal is mijn broer niet zo sterk, maar jij misschien weer wel. Je kan in ieder geval goed met je buurvrouw opschieten. Dat is wel zo'n beetje wat ik en aad te melden hebben.

    groeten van

    herman & aad