Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Erg teleurgesteld!

  • Bart en Klazien Boonstra

    Lindy en je gezin

    Wat hadden we er naar uitgezien! We stonden met z'n tweetjes jullie op te wachten op het vliegveld van Taipeh, uren en uren en uren stonden we maar te wachten maar jullie kwamen maar niet!!

    Moeten wij op dit prikbord lezen dat jullie wel zijn geweest, dat is dus niet waar, een intens flauwe grap!

    Lindy, jullie hadden de tijd van je leven kunnen hebben in Taiwan, jullie hadden zo lang kunnen blijven als jullie maar wilden maar helaas het heeft niet zo mogen zijn want jullie kwamen niet.

    Mag je weten dat er voor ons op de feestdagen een zekere domper lag.

    Misnoegd zaten we aan de varkensbout, een gebruikelijk gerecht bij Chinese hoogtijdagen. We hadden daarvan extra veel ingeslagen, speciaal voor jullie, omdat we alles al uit de vriezer hadden gehaald hebben we het merendeel kunnen weggooien……

    Lindy, je hebt geen idee hoe je ons hebt laten zitten, had dan tenminste de beleefdheid opgebracht om even te melden dat je niet zou komen maar dat je maar deed alsof, daar hadden we nog begrip voor kunnen opbrengen.

    Voor wat je nu hebt gedaan, beter gezegd misdaan, zijn eigenlijk geen woorden te vinden……

    Bart en Klazien Boonstra uit Taipeh, Taiwan

  • lindy

    Nou, das lekker..Dan hebben wij schijnbaar bij het verkeerde gezin aan tafel gezeten tijdens de kerst..Was wel gezellig, en ze hadden ook een beetje een Drenths accent..Vond het al wel een beetje raar dat ze spleetogen hadden, maar ze stelden zich voor als Bart en Klazien Boonstra, dus toen dachten wij dat het goed zat.Vraag me nu ook af of die maaltijden dan wel echt Drenths waren???

    Jemig, wie weet wat we daar allemaal opgepeuzeld hebben bij die mensen, ik word acuut beroerd, nu zelfs nog.

    Kan niet anders zeggen dat het me erg spijt, we zijn echt in Taipeh geweest.

    Het moet haast zo zijn dat er meerdere mensen uit Taipeh stiekem deze pagina lezen, en hebben gedacht: Goh, leuk, een keer een Twents gezin op visite.

    Maar ondertussen zaten we dus wel bij de verkeerde lui aan tafel, en zaten jullie op ons te wachten. Mijn oprechte excuses, hoe kan ik dit goed maken???

    Groetjes, Lindy

  • Bart en Klazien Boonstra

    Lindy!

    Als dit echt waar is dan is dit verschrikkelijk!! Kun je ons de naam geven van het gezin bij wie je zat? Dan kunnen we misschien de zaken nog rechttrekken.

    Hartelijke groeten van Bart en Klazien Boonstra

  • henk

    …ik geloof er geen woord van……

    knoem dit misbruik maken van de goede mens…

    een woord ………BAH8-)

  • dirk

    Natuurlijk kunnen ze geen naam geven, want ze zijn er nooit geweest.

    Misschien wordt het een naam van een chinees restaurant in Twenthe

  • Patrick

    Dirk, je gaat ons toch niet vertellen dat Lindy ons bedrogen heeft?!

    Bart en Klazien Boonstra uit Taipeh, Taiwan.

  • lindy

    Bart en Klazien Boonstra onder de naam Patrick, en dat klopt wel????HAHA…en by the way Dirk, ook Twente heeft restaurants;-) Niet zulke goede als in Taipeh, maar toch…