Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Haalt Drente 2025?

  • Drente-observer

    Van Drente-observer.

    Discussieerders! Een nieuwe discussie: haalt Drente het jaar 2025 of is het tegen die tijd opgeheven en ondergebracht bij een andere provincie of anderzins verdwenen (bijvoorbeeld veranderd in een reacreatieplas zoals een serieuze reageerder voorstelt)?

    Wat vindt u, wat vind jij? Discussieer!

    De toekomst van Drente zou er wel eens van af kunnen hangen!!

  • lindy

    Recreatieplas?? Laat me niet lachen, u wilt toch niet zeggen dat u iets aanneemt van een visser uit Urk??Natuurlijk bestaat Drenthe nog in 2025, maar ik vraag me wel af of die ‘serieuze reageerder’ zoals ie zichzelf noemt, dan nog bestaat…;-)

    Die serieuze reageerder staat gewoon droog, en daar baalt ie van *D

    Gegroet…Lindy

  • Relus ter B.

    Laat ik dan ook eens een duit in het zakje doen: Drente bestaat naar mijn mening in 2025 niet meer omdat het zo'n verschrikkelijk onbenullige provincie is……….

    Relus ter B.

  • Jan Peter B.

    beste Relus ter B.

    laat ik het daar niet mee eens zijn! al vele jaren plachten wij elke zomer enige tijd ter verpozing door te brengen op de drentse hei en bossen en elke keer merken wij weer hoe lieflijk drente is. Zo onbenullig is drente dus niet…..

    Jan Peter B., niet-drent

  • de Echte

    Mensen Mensen,

    Drenthe schrijf je met een H er in !!!!

    dus drentHe

  • lindy

    Nou, dan had ik het toch goed…lees mijn commentaar maar…staat echt een H tussen…*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

  • B. Plaggema

    dat vind ik toch wel heel negatief relus. zo onbenullig is drenthe nu ook weer niet, er zijn toch nog genoeg leuke dingen te doen in drenthe zoals…..zoals…..zoals….mmm….ik weet even geen dingen op te noemen, ze schieten me wel weer een keer te binnen maar affijn, er is zat te doen in drenthe maar je moet er natuurlijk wel voor open staan. ga op die evenementen af en je zult de tijd van je leven hebben, echt waar.

    succes relus!

    B. Plaggema

  • Relus ter B.

    B. Plaggema schreef:

    >

    > dat vind ik toch wel heel negatief relus. zo onbenullig is

    > drenthe nu ook weer niet, er zijn toch nog genoeg leuke

    > dingen te doen in drenthe

    > zoals…..zoals…..zoals….mmm….ik weet even geen dingen

    > op te noemen, ze schieten me wel weer een keer te binnen maar

    > affijn, er is zat te doen in drenthe maar je moet er

    > natuurlijk wel voor open staan. ga op die evenementen af en

    > je zult de tijd van je leven hebben, echt waar.

    >

    > succes relus!

    >

    > B. Plaggema

    Maar waar zijn die evenementen dan Plaggema?! Ik loop me al jaren rot te zoeken maar ik kan er geen 1 vinden!! Of bedoel je die hunebedspoorzoektochten in het nachtelijk duister? Daar kan ik je verhalen over vertellen, man, daarbij vergeleken is een bejaardentehuis een dolle boel!

    Nee Plaggema, je kletst uit je nek en nog wel heel erg ook!

    Wees eerlijk en geef toe dat ook jij weet dat er geen bal te doen is in Drente!

    gegroet

    Relus ter B.

  • B. Plaggema

    Aan Relus ter B.

    Relus ik ben een beetje geschrokken van je taalgebruik, het kwam op mij een beetje ongepolijst over en ook inhoudelijk plaats ik kanttekeningen. Goed Drenthe heeft het imago saai te zijn en daar zal ook wel een kern van waarheid in zitten maar om nu zo negatief te doen zoals jij doet….dat gaat toch alle perken te buiten.

    Nee Relus je vergist je deerlijk, Drenthe is veel bruisender dan je denkt, Drenthe barst bijna uit zijn voegen wat ontspanning en amusement betreft, ik hoef maar te denken aan….aan….aan….nou ja, ik heb klaarblijkelijk weer last van kortstondig geheugenverlies zoals in m'n vorige bericht maar ik kan je verzekeren beste Relus dat er weliswaar niets bóven Groningen gaat maar wel ónder Groningen en dat is Drenthe!

    ook jij de groeten, B. Plaggema

  • Relus ter B.

    Plaggema!

    Ik ben nog op op dit late uur vandaar dat ik gelijk maar even reageer!

    Het spijt me dat ik me misschien wat ruw heb uitgelaten maar ik had het niet meer toen ik las wat jij over Drente schreef.

    Echt Plaggema, ik ga nu al weer heel wat jaartjes mee maar na jarenlang me een aap te hebben gezocht naar leuke evenementen in Drente heb ik het bijltje er maar bij neergegooid want er is niks leuks in Drente.

    Drente is zo saai Plaggema dat zelfs de dieren er zich vervelen! Het is mij opgevallen hoe vaak ik gapende honden en katten in Drente heb gezien, iets wat je in andere provincies bijna nooit ziet.

    Nee, wat mij betreft zeg ik opdelen die hap (sorry dat ik me zo ‘ongepolijst’ uitlaat) en neem voor mijn part dat idee van die serieuze reageerder over en maak er een groot meer van of zoiets.

    Plaggema, ik ben aan het einde gekomen.

    Het ga je goed.

    Gegroet

    Relus ter B.