Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Naam van de pagina onduidelijk.

  • Prof. dr. B. Boonstra

    Achtenswaardige Bartje

    Mag ik op dit late tijdstip u nog ene vraag stellen? De naam van uw pagina bevreemdt mij namelijk enigszins, er staat: Drentse-cultuur.

    Mijn vraag aan u is: is dit geen contradictio in términis, een tegenspraak tussen de termen van een redenering of bewering, in dit geval de termen “Drentse” en “cultuur”?

    Dezen gaan toch niet samen of zie ik dat verkeerd en zijn er in Drente wel degelijk evidente sporen van cultuur te traceren? (En dan spreek ik de hoop uit dat u niet komt aanzetten met de clichématige verhalen over hunebedden en plaggenhutten).

    Hoogachtend

    Prof. dr. B. Boonstra, algemeen hoogleraar in het dialect en de leefomgeving van Drente aan de universiteit van Tsjang-Kai-Sjek te Taipeh, Taiwan.

  • lindy

    Dat is zeker een laat tijdstip zeg, had u een feestje???? Dacht dat professoren altijd bijtijds naar bed gingen, om de grijze cellen goed te kunnen laten werken…

    En ik weeeet dat ik gelijk heb…;-)

  • Prof. dr. B. Boonstra

    Geachte Lindy

    Geenszins is dit het geval! Mijn ‘message’ was afkomstig van de Tsjang-Kai-Sjek-universiteit te Taipeh, Taiwan en zoals u weet is het daar vele uren later dan hier in Drente oftewel het was daar allang uitgebreid dag.

    Hoogachtend

    Prof. dr. B. Boonstra

  • lindy

    Sorry, had geen rekening gehouden met het enorme tijdsverschil…Mijn oprechte excuses….*D

    Groetjes Lindy

  • Prof. dr. B. Boonstra

    Geachte Lindy

    Jij bent in ieder geval wel erg laat: 1 uur 's nachts, hoe hou je het vol?

    Hoogachtend

    Prof. dr. B. Boonstra

  • lindy

    Haha…dat was verdiend…Boontje komt…..

    Groetjes Lindy *D

  • Prof. dr. B. Boonstra

    Lindy

    Wu Yi Lao Dong Jie Guo Qing Jie Yuan Dan chuan tong jie ri Zhong Qiu Jie Chun Jie guo Nian?

    Prof. dr. B. Boonstra

    (is dit overtuigend genoeg om te bewijzen dat ik u niet in het ooitje neem?)

  • lindy

    U heeft mij helemaal overtuigd!!!!!!! ( maar niet heus, hihi) ;-)

    *D *D *D *D *D Groetjes Lindy..

  • Prof. dr. B. Boonstra

    {enigszins wanhopig} Maar Lindy, imponeert jou die Chinese zin dan op geen enkele wijze?

    Prof. dr. B. Boonstra

  • lindy

    Haha, was je er zolang mee bezig geweest dan??????? Sorry, missschien klinkt drents beter??? ;-) *D

    Groetjes…