Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

houten beeld bartje

  • marja

    ben op zoek naar een HOUTEN beeld van bartje is er ook iemand die weet of deze nog te koop zijn zo ja waar

    Groejes marja

  • Pietje Puk

    Hallo,

    Jij zoekt een houten beeld van Bartje? Ook een houtkachel wellicht? Ik heb in de afgelopen winter ontdekt dat houten bartjes de meeste branduren hebben dus begrijp ik goed dat je dit soort beeldjes zoekt.

    Mocht je meerdere Bartjes van hout vinden, dan houdt ik mij aanbevolen. Mijn houtkachel kan nog wel wat extra gebruiken deze winter.

    groet,

    Pietje Puk

  • mevr. de Bruine-Bonen

    Ja Marja, in het gehucht Plaggenwiede kun je op numero 2d-bis aan de Hunebedsteeg nog wel wat houten bartjes kopen.

    En als ze ook onverhoops daar niet meer verkrijgbaar zijn dan hak je maar een van de drentse bomen om en maak je zelf maar een houten bartje.

  • Bart59

    Via google zag ik je bericht uit 2002. Is je zoektocht toen gelukt? Ik ben nu nl. op zoek naar een beeld van Bartje. Ik kan ze alleen in kunststof vinden, die je met zand moet vullen. Ik wil graag een stenen, houten of één van metaal. Kun je mij eventueel een adres doorgeven?

    Bij voorbaat hartelijk dank.

    met vriendelijke groet,

    Bart Bruggeman.

  • Luc Volckaert

    Ik bezit een beeldje in matte porcelein (gebroken wit), 15 cm hoog. Het sokkeltje vermeldt de naam ‘Bartje’.

    Bent u geïnteresseerd?

  • Han

    Mogge,

    Ik had zo’n mooi beeldje van Bartje met vriendin, maar die heeft mijn vrouw laten vallen.

    Vraag: Weet iemand waar ik dat beeltdje kan vinden

    Dorst Rutten

    0527-262386