Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cultuur?

  • Linda Mol

    Slaap kindje slaap op het prikbord blaat een schaap…

    Correctie: Drenthe!

    Net wat je zegt, weinig tot GEEN opleiding (je woont toevallig ook in Drenthe)?!

    *Bovenstaand is geschreven door mij.

    Onderstaand:

    drentse cultuur?

    hoezo drentse cultuur?

    ik heb nog nooit zulke onvriendelijke achter de ellebogen achtige mens vorm ontmoet als de echte drenten.

    de hele wereld draait om drente heen en drente beweegt niet………………………..

    Door een LBO'r :D

  • Linda Mol

    Trouwens…

    Mama van Sem & Sienna dat ben ik: Linda Mol

    Ik hoef me niet te verschuilen achter een afgezaagde Nickname.

    Boring!

  • Mama van Sem & Sienna

    Typische reactie van een “ blondje” (LOL :D)

    *Visie? Haha, je wilt mij toch niet wijsmaken dat je uberhaupt weet wat visie betekent?

    Wat jij uitkraamt heeft meer te maken met: Dom lullen :D

    Geeft niets hoor, ook jij bent altijd welkom hier.

    Nog beter gezegd: Je valt hier niet eens op! Wij zijn namelijk allemaal zo, haha

  • ien

    ook ik gebruik m,n eigen naam hoor

  • angel

    he wat fijn ik ook

  • ien

    DAN DOE JIJ JE NAAM GEEN EER AAN,, EEN ANGEL PRAAT NIET ZO

  • angel

    wat loop je nou te schreeuwen…met je caps aan…gatver

  • Jan uut Borger

    Moi Angel!

    Zo ie hebt nogal een laoge dunk over drent’n is het niet?

    Weurum?

    Kiek,drent’n kun’n best wel kort vuer de kop wezen,maar moei duerum zo op oes afgev’n?Dat kort veur de kop hef een oorzaak,vrogger mussen wij ons redden in een moeilijk en bar landschap.Wij mussen vechten voor ons overlev’n!

    Daar komt die eigenzinnigheid van de Drent vandaon.Puur overlevingstactiek van vrogger……..

    Toch wel sneu,dat die hoog opgeleide Westerlingen het nooit leert hebt,om een aander te respecteren.

    Vrumd,errug vrumd.

  • Harry

    hahaha! egt wel tof idd!

  • Mieke

    En waar heb jij die visie op gebaseerd?

    Ik persoonlijk ben een drent. Maar niet kortzichtig en niet laaggeschool en ook geen boer. Sterker nog, ik zou voor geen goud op een boerderij willen wonen! Maar daarom vind ik boeren niks minder dan ik ben. Dat ik toevallig een hoge opleiding heb gehad wil toch niet zeggen dat zij minder zijn? Persoonlijk vind ik het juist kortzichtig dat je alle drenten over één kam scheert…

    Mag ik vragen waar en wanneer je die slechte ervaringen met drenthe hebt opgedaan?