Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Denkend aan Drenthe - een gedicht

  • Prof. dr. B. Boonstra

    Die Lindy!

    Dat ik jou weer op dit prikbord mag aantreffen! Ontzettend leuk, je wil gewoon niet weten hoe ik dit waardeer!

    Lindy, heb jij aanstaande zaterdagavond niets om handen? Mijn vrouw en ik zijn dan present op de markt van Hengelo en staan daar met een kraampje om mensen uit het oosten des lands te informeren over mijn werk als professor in het Drenthse dialect en cultuur aan de universiteit van Taipeh.

    Ik zou het verschrikkelijk leuk vinden om jou daar ook aan te treffen, je zou mij en mijn vrouw geen groter plezier doen!

    Mag ik er dan op rekenen dat jij daar dan ook bent?

    Alvast tot ziens.

    hartelijke maar dan ook hartelijke groeten van Bart en Klazien Boonstra

  • Bartje de Webmaster

    Wat goed dat ook een niet-prominent lid van ons land zo'n positieve reaktie geeft. Jij weet tenminste kwaliteit te onderscheiden!

  • Lindy

    Geachte Professor Bart,

    Dank u voor de uitnodiging, en aangezien ik uit Hengelo kom, en regelmatig zaterdagsavonds over het marktplein zwalk, zal ik u a.s. zaterdag zeker opzoeken.(Mocht ik kerstmiddag overleven:D, want dan zit ik net als bijna alle andere feestgangers hier, gezellig in de kroeg:) Mocht u eerder in hengelo arriveren, dan nodig ik u en uw lieve aardige vrouw Klazien van harte uit om met mij een gezellige kerstborrel te nuttigen!!!

    Groetjes Lindy:)

  • Bart en Klazien Boonstra

    O Lindy, dat dat mag gebeuren!! Wat doe je ons daar een plezier mee, fijn fijn fijn!

    O………je kunt mij herkennen omdat ik als de kerstman ben verkleed, kan dus niet missen.

    Tot zaterdagavond Lindy.

    Bart en Klazien Boonstra